maandag 28 december 2009

Mijn eigen Virtuele Wereld..

Onder de schuilnaam Kees ben ik de virtuele wereld van het Habbo Hotel binnen gegaan. De eerste 24 uur mag ik de virtuele wereld verkennen onder begeleiding van een gids. Ik heb een hele stoere zonnebril en een mooi pak aan, maar binnen no time had ik al ruzie. 'Youre mother is Gay!' kreeg ik al om mijn hoofd geslingerd en ze wilden dus ook niet mijn vriendje worden. Ik zag ook al reclame voor één of andere stripclub waar ze dus meisjes voor nodig hadden. Ik weet nu eventjes niet zeker hoe geschikt dit is voor kinderen. Maargoed, je kunt er wel veel. Ze hebben in het Habbo Hotel zelfs een gevangenis en vliegveld! Cool. Je moet geld verdienen om dingen te kunnen kopen (of je koopt je muntjes op de site voor slechts $9,95!) en je kunt met je vrienden chatten in een lijst alsof je op msn zit, dat laatste is dan wel weer leuk. Voor kinderen ook? Vast, maar er lopen wel hele rare vogeltjes rond in het Habbo Hotel..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten