woensdag 9 december 2009

Bloggen!

Wanneer je tegenwoordig via google naar de termen "Kobbe" en "Blogspot" kun je meerdere stevig onderhouden weblogs vinden. Niet echt natuurlijk, want bloggen is simpelweg (nog) niet mijn ding. De eerste keer aanmelden was geen succes, ondertussen had ik al een tweede account aangemaakt. Aanvankelijk was ik enthousiast, en na drie keer bloggen op mijn tweede blogsite bleken mijn aanmeldingsgegevens niet meer te kloppen. Na meerdere malen tevergeefs geprobeerd te hebben met elk te verzinnen wachtwoord in combinatie met emailadres heb ik de moet opgegeven. Er volgde een rustperiode van twee maanden, waarna ik nu weer ga bloggen.
Ik hoop dat deze blogsite langer leeft dan de voorgaande en dat je via deze site goed op de hoogte gehouden zult worden door mij, over mijn voortgang in de minor ICT!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten