woensdag 9 december 2009

Actieplan

Ik heb vrijdag 4 december in een gesprek met mijn minorbegeleidster Lizette de Man mijn voortgang besproken. Dat deze voortgang niet bepaald denderend is valt bijvoorbeeld al af te zien aan alle voorgaande blogs. Ik heb mij georiënteerd op stage, verdiept in de plannen van de school, maar ben nog niet écht op gang. En dat gaat nu gebeuren!
Mijn actieplan is vrijwel goedgekeurd, nog een enkele aanpassing en deze is af. Dan heb ik voor morgen een afspraak staan met de ICT-coördinator van de Branink, Alja de Lange. Zij is eveneens mijn stagementor van vorig jaar, en heeft mij al aangegeven een nieuw beleidsplan van het Bovenschools Management van de Branink te hebben ontvangen. Ik ga met haar de vragen bespreken die ik heb bij de verschillende beleidsplannen, leerlijnen en protecollen op de Branink. Deze plannen zijn vrij mager te noemen en daarom hebben wij voldoende te bespreken. Vervolgens zullen we samen mijn actieplan doorlopen en samen bespreken hoe ik hieraan ga werken. Morgen meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten