donderdag 10 december 2009

Gesprek met de ICT'er

Ik heb vandaag een gesprek gehad met de hoofd ICT'er van de Branink, Alja de Lange. Ik moest vanuit Leeuwarden komen en door een aanrijding met een persoon duurde het een uur langer voor ik er was. Jammer, maar we hebben toch veel kunnen bespreken in korte tijd. We hebben mijn actieplan doorgenomen en ik heb aangegeven waar ik de komende periode mee aan het werk wil gaan (onderzoek naar beleidsplannen en leerlijnen, en de beginsituatie van de Branink). Alja was erg enthousiast aangezien zij dit jaar veel tijd wilt besteden aan het ontwikkelen van o.a. een goed beleidsplan en leerlijn.
Alja de Lange is dit jaar de nieuwe hoofd ICT'er aangezien de ICT'er van vorig jaar gestopt is met werken op de Branink. Veel is dus nog nieuw voor Alja, waardoor ik mij niet altijd kan optrekken aan de ICT'er van de Branink. Toch is het zo dat zij veel connecties heeft buiten de Branink en mij veel hulp kan bieden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten